Vær innovativ og reklamer med Adwords


adwords er en helt gammel facon at reklamere på, hvor du let og hurtigt får forbindelse til en ny samling af interessenter. adwords virker på den facon, at man skriver en tekst, som kan reklamere for sit ønskede produkt eller for en ønsket hjemmeside. ved at koble et forbindelse i teksten bliver det lettere for brugeren automatisk at finde den hjemmeside, som du ønsker de burde fremfinde. adwords skaber den kontakt der skal være mellem teksten med linket og hjemmesiden. det sker omkring en søgemaskine. det vil sige, at gennem adwords vil der skabes det link, sådan at din hjemmeside eller dit vare kommer fremad først, hvis brugeren har indtastet de relevante søgeord. det betyder også at det er akut at man i teksten skriver de vigtige søgeord, sådan at søgemaskinen har noget at jævnføre med. men når det er gjort så sikrer man med adwords også at kontakten lille bruger og hjemmeside eller produkt er super.

adwords

en vigtig pointe er også, at man ved oprettelsen af en adwords kampagne tænke på hvilke punkter at hjemmesiden burde poppe up. som opretter burde du altså tænke om du vil opfinde et stort søgefelt, hvor de fleste brugere får vist siden, hvis de blot bruger et af de relevante keywords eller om du hellere vil have et positivt søgefelt. med et positivt søgefelt kan du sikrer at din hjemmeside ikke kommer frem, hvis brugeren leder på et bestemt keyword som du ikke vil have forbundet med din hjemmeside. ellers kan du også vælge om det skal være et søgefelt, hvor det er den præcise sætning brugeren skriver, som organiserer forbindelsen og peger din hjemmeside eller produktet i søgefeltet. adwords kan også indsnævre denne løsning til bare at vise hjemmesiden eller produktet ved skarpe helt præcise sætninger fra brugerens side. med adwords kan du altså overhovedet ikke blot få flere til at se din hjemmeside, men du kan også selv designe indhold og målforsamling.