Vær innovativ og reklamer med Adwords


adwords er en helt gammel facon at reklamere på, hvor du nemt og hurtigt får kontakt til en gammel samling af interessenter. adwords fungerer på den teknik, at man skriver en tekst, som kan reklamere for sit ønskede vare eller for en ønsket hjemmeside. ved at indsætte et link i teksten bliver det nemmere for brugeren automatisk at fremfinde den hjemmeside, som du håber de burde fremfinde. adwords skaber den kontakt der skal være mellem teksten med linket og hjemmesiden. det sker omkring en søgemaskine. det vil sige, at omkring adwords vil der skabes det forbindelse, sådan at din hjemmeside eller dit vare kommer frem først, hvis brugeren har indtastet de relevante søgeord. det betyder også at det er nødvendigt at man i teksten skriver de vigtige søgeord, sådan at søgemaskinen har noget at jævnføre med. men når det er gjort så sikrer man med adwords også at kontakten mellem bruger og hjemmeside eller produkt er god.

adwords

en vigtig pointe er også, at man ved oprettelsen af en adwords annonce overveje på hvilke punkter at hjemmesiden skal poppe up. som opretter burde du altså tænke om du vil kreere et kæmpe søgefelt, hvor de mange brugere får vist siden, hvis de blot bruger et af de relevante keywords eller om du hellere vil have et positivt søgefelt. med et positivt søgefelt kan du sikrer at din hjemmeside slet ikke kommer frem, hvis brugeren leder på et bestemt keyword som du virkelig ikke vil have forbundet med din hjemmeside. ellers kan du også vælge om det skal være et søgefelt, hvor det er den præcise sætning brugeren skriver, som organiserer kontakten og viser din hjemmeside eller produktet i søgefeltet. adwords kan også indsnævre denne mulighed til kun at vise hjemmesiden eller produktet ved skarpe helt præcise sætninger fra brugerens side. med adwords kan du altså overhovedet ikke blot få endnu flere til at se din hjemmeside, men du kan også selv designe indhold og målsamling.