Vær innovativ og reklamer med Adwords


adwords er en helt gammel måde at reklamere på, hvor du let og hurtigt får kontakt til en flot samling af interessenter. adwords funger på den måde, at man skriver en tekst, som kan reklamere for sit ønskede produkt eller for en ønsket hjemmeside. ved at indsætte et link i teksten bliver det nemmere for brugeren automatisk at fremfinde den hjemmeside, som du håber de skal fremfinde. adwords skaber den kontakt der skal være mellem teksten med linket og hjemmesiden. det sker rundt en søgemaskine. det vil fortælle, at gennem adwords vil der skabes det forbindelse, sådan at din hjemmeside eller dit produkt kommer fremad først, hvis brugeren har indtastet de relevante søgeord. det betyder også at det er vigtigt at man i teksten skriver de vigtige søgeord, sådan at søgemaskinen har noget at jævnføre med. men når det er gjort så sikrer man med adwords også at forbindelsen mellem benytter og hjemmeside eller produkt er god.

adwords

en vigtig pointe er også, at man ved oprettelsen af en adwords kampagne overveje på hvilke punkter at hjemmesiden burde poppe up. som opretter skal du altså tænke om du vil skabe et kæmpe søgefelt, hvor de færreste brugere får vist siden, hvis de blot benytter et af de relevante keywords eller om du hellere vil have et negativt søgefelt. med et negativt søgefelt kan du sikrer at din hjemmeside virkelig ikke kommer fremad, hvis brugeren søger på et bestemt keyword som du slet ikke vil have forbundet med din hjemmeside. ellers kan du også vælge om det burde være et søgefelt, hvor det er den præcise sætning brugeren skriver, som organiserer kontakten og viser din hjemmeside eller produktet i søgefeltet. adwords kan også indsnævre denne mulighed til kun at vise hjemmesiden eller produktet ved intelligente helt præcise sætninger fra brugerens side. med adwords kan du altså ikke blot få adskillige til at se din hjemmeside, men du kan også selv designe indhold og målsamling.